Lust Fishy Fruit
S1, E6: Anette's interviews open her eyes to internet porn, inspiring her to try something new with Andres; Ellen asks Martina to present her novel to the publishing Academy; Nadia flirts with danger at the launch of Rasmus' trendy new juice bar.