S1, E6: At the penitentiary, Krzysiek Ryszka sells designer drugs to Chudy, Emil Knapik's cellmate. Two inmates die instantly, and Emil is taken to the hospital. The next day, after Rafal's visit, Piotrek confronts his brother.