S1, E5: The Motorhome starts engines: Tolo, Juaka and Ricky undertake the epic road trip from Miami to Nashville to live the incredible flag of Boca in American territory. Meanwhile, Barby and Alejandro stay conquering Los Angeles and take us to the Athletic Athletic of Madrid vs Botafogo.