Married to Medicine: Houston Houston, We Have a Problem
S1, F101: Houston's premier philanthropist, Cindi Rose, invites aspiring socialite Rachel to co-chair one of the biggest charity events of the year, then Cindi makes a subtle dig that deeply offends Rachel; plastic surgeon Erika's biological clock ticks down.