Idris Elba Wants to Fight While Eating Spicy Wings
S9, E10: Idris Elba takes on the wings of death and discusses everything from UK hip-hop legends, to Cockney rhyming slang, to the biggest slapper in Andrew Lloyd Webber's "Cats."