S2, E2: In 1979, US army medic, Billy Joe Capshaw, was stationed in Germany; he had no idea that his roommate was a notorious serial killer named Jeffrey Dahmer; Billy was raped and beaten by Dahmer but he somehow managed to live to tell the tale.