Inside the Factory Jelly Beans
S8, E2: Gregg Wallce travels to Dublin, Ireland and discovers the step by step process to create a jelly bean; Cherry discovers the link between jelly beans and lipstick; Ruth finds out why serving jelly was once a status symbol.