S1, E4: Robbe and his dog Kosmoo are the best of friends. Kosmoo has an accident and Robbe secretly gives his dog bionic powers, saving his life. Together with Robbe and his girlfriend Ellis, Kosmoo fights crime in the village of Zeezicht.