S1, E3: Mischief Pete's magic show goes haywire, making things (and Alejandra's taco truck!) disappear, thanks to Dr. Fang's trickery! The Drone Cats use Seeker's upgraded gadgets to recover the stolen items. Plus, Seeker's drone upgrades cause chaos at Drone HQ!