Millionaire debut
S1, E3: We start living River's debut at the Club World Cup from the Millionaire subsidiary in Miami, with all the passion of fans who crossed the world. Then we sneaked into the Real Madrid event where we got the exclusive: Rafael Louzán, president of the Spanish Federation.