S2, E7: Three stories where a plan proves deadly for unwitting victims; In Dallas, a man is lured to his death in an abandoned apartment; a homeless man in Miami is brutally beaten; a woman's plan to help her sister in Tulsa, Okla., goes horribly wrong.