Mouth and stars
S1, E2: We start with the most emotional flag of Boca fans in the father's day, we continue with the incredible Pupi Foundation event led by Javier Zanetti where all the figures of Argentine and international football gathered, then we slipped into the inauguration of the new AFA site in Miami, and we closed with the game between Boca and Benfica by the Club World Cup.