S1, E2: When Elli visits her mother Frieda with her family, tensions reach a boiling point. Elli has rented an apartment for Frieda in Stuttgart, stretching her finances to the limit, while rooms are being renovated in their hometown of Heckemellersch. Moving boxes clutter Frieda's yard, adding to her unease about the looming changes. The weight of so much transformation unsettles Frieda, leaving her to grapple with the shifting dynamics and uncertain future that lie ahead.