Parentless
S1, E1: Following her father's death, Juliet Dumon transfers to the local police station in her hometown of De Haan. Tasked with solving the murder of a young woman, Juliet teams up with her colleague Jamal. They discover the victim, 16-year-old Amber, had been acting strangely before her death and was in possession of a large sum of money. Juliet and Jamal work to unravel the mystery surrounding Amber's unusual behavior and the source of her newfound wealth.