Amazing Hotels: Life Beyond the Lobby Phinda Game Reserve, South Africa
S5, E5: At Phinda Private Game Reserve in South Africa, Monica Galetti and Rob Rinder join forces with the hotel staff to learn how to deliver a luxury safari experience.