S1, E2: A group sits down to watch Episode two of Atlanta Season one; they take a trip down memory lane as Stevie tries to make up with Mimi through song; Joseline accuses Karlie of being a snitch; Rasheeda & Kirk are reminded of the origins of "Marry Me."