Vanderpump Rules Push Comes to Shove
S4, F20: Lisa Vanderpump hosts Katie and Tom's engagement party; Stassi and Kristen stir up trouble; Jax must atone for his sins during a reunion with Stassi; Tom Sandoval performs his new song at SUR; Lala gets close to Kristen and James.