S1, E4: Neil has fallen for Lily. On the weekend, Lily invites Neil to a picnic outside the city. He thought they would be alone, but the other tenants of 1031 were also invited. But then werewolves, demons, vampires, and mummies arrive to destroy Neil and the Demon King residing inside him. At last, the Demon King awakens...