Hotel Barcelona Teil 2
S1, E2: After a romantic night together, Laura and Mateo realize the depth of their emotional connection. Pedro, meanwhile, has made the life-changing decision to go live with his father in Madrid. An already devastated Laura goes on to discover drugs hidden in her son's chef’s uniform.