Albert Says: Nature Knows Best The Earth is Alive
S1, E4: Instead of peace and quiet, Albert finds noise and pestilence in the countryside; fed up with the countryside, he meets a worm who explains the plight of thousands of insects being displaced from their homes by the machines.