Secrets and Wives There's Thumb-Thing About Liza!
S1, F6: Amy threatens to throw her son out on the street; Cori fears she's caught Sandy cheating and turns to Gail for advice; Liza confronts her ex-fiancé about re-gifting an engagement ring; Susan invites her friends to her son's birthday party.