Britney: No Filter This is My Body
S1, E3: In 2007, Britney Spears shaved her head in front of the paparazzi. It became a symbol of the explosion of the celebrity press, the commodification of private life and the public's growing appetite for sensationalism. How have we become the new executioners of our idols?