S1, E2: The two sisters are summoned to the scene of a tragic hit-and-run accident. To their horror, they discover that one of the victims is someone they know. Despite immense pressure from authorities to close the case swiftly, Viktoria can't escape the nagging suspicion that there's more beneath the surface. The pieces of the puzzle don't quite fit together.