Unfashionable Behavior
S1, F3: Karla, Lorena, Mayra, and their families enjoy a Mariachi Mass; while Anayancy struggles to fill out her citizenship application, Luz opens up about a citizenship story of her own; Penny invites the women to a charity fashion show.