Britney: No Filter You're Not Born a Fan, You Become One
S1, E4: Under her father's tutelage, Britney was stripped of all control over her life. In the face of her enforced silence, her fans took over and brought her into virtual existence, appropriating her image. How has social media allowed fans to reverse the balance of power between the media and the public?