Meu Pequeno Macaco
Basically this monke gets deported from china where he was a tv presenter for popular cooking show "cooking with Chung" and he gets left at a port in Sweden where a heartwarming family find him, little do they know this little monkey has a big secret . They then go on a heartwarming adventure to skegness in Lincolnshire. It all goes wrong here when the monkey spends all the families money on a pac man slot machine. When he gets back the family find him and are shocked. They have to find a way to get the money back so monke goes back to his roots and starts a cooking show based in the north coast of England. This show becomes a massive success and they live happily ever after.