Mary Higgins Clark - Mysteriöse Verbrechen: Mein Auge ruht auf dir
Catherine, an Alzheimer's sufferer, is found next to her husband's body, holding a weapon. The police are sure she's the killer but her daughter, Marie, is convinced of her innocence and she embarks on a perilous investigation.