Almost Sunrise
Almost Sunrise tells the inspiring story of two young men, Tom Voss and Anthony Anderson, who, in an attempt to put their haunting Iraq combat experiences behind them, embark on an extraordinary journey – a 2,700 mile trek on foot across America. Will this epic pilgrimage be enough to release them from their self-destructive impulses and give them the chance to begin life anew?