Berlin Rhapsody
BERLIN RHAPSODY looks at Berlin as a city of constant motion, where tradition and innovation, history and the present, noise and calm coexist in uneasy balance. Inspired by Walter Ruttmann's 1927 silent classic, the film observes the modern metropolis through images rather than dialogue, turning streets, parks and transit lines into a living portrait.