Brecht
Brecht is a 2019 docudrama film, dealing with the life and work of the German playwright Bertolt Brecht. A co-production between Bavaria Fiction in Germany, Satel Film in Austria and MIA Film in the Czech Republic, principal photography occurred in and around Prague from 30 May to 28 July 2017. Formed of two 90-minute parts, it was scripted and directed by Heinrich Breloer, with Tom Schilling and Burghart Klaußner in the title role. It premiered at the Berlinale 2019.