The Massacre of Anroechte
When Hun horsemen storm a small town and massacre random people, Commissioner Konka and his assistant Walter begin an investigation. However, the mayor is reluctant to jeopardize their reputation as a tourist magnet and an unconvincing suspect makes a confession. He is soon found beheaded.