O Substituto
Georgie is handsome, stylish, and charming, but he's gay, and his old-fashioned father is the leader of one of Hong Kong's powerful Triads. Should Georgie's lifestyle get out, his father's position would be in jeopardy. So he sends Georgie away until after his death. But things don't go as planned.