Frühling - Das Versteck
After a tragic hunting accident leaves a father in a coma, Katja Baumann is called to the family farm to care for the teenage sons and the animals. Meanwhile, Amelie struggles with a difficult decision about whether to allow her violent ex, Ingo, back into her life, as he is now attending therapy consistently.