Frühling - Wenn du nicht still bist, dann…
Katja Baumann takes on the responsibility of caring for 11-year-old Sarah while Sarah’s mother is occupied at the hospital with her younger brother, who suffers from cystic fibrosis. During this time, Katja discovers that Sarah is being bullied by her classmates. The leader of this mean clique is Stella, known for causing trouble in the past. As Katja navigates this challenging situation, she seeks to protect Sarah and bring peace to her tumultuous school life. This heartfelt story explores themes of empathy, courage, and the strength of standing up against injustice.