GE8EN - The Camera Marches
Sibylle Kappe's documentary GE8EN - THE CAMERA MARCHES is an experimental account of the protest culture at the G8 summit in Heiligendamm, Germany. The film questions the representations of reality from both sides of the debate as filmed in the high pressure zone where power meets opposition.