Geniş Aile Komşu Kızı
Geniş Aile Komşu Kızı is about the adventures of a troubled man, Cevahir. Unable to put their lives on the line, Cevahir and Ulvi try to make something out of themselves by opening a car wash. Trying to keep themselves out of trouble, Cevahir and Ulvi's paths cross one day with Zeynep, Cevahir's ex-girlfriend, whom he‘s still in love with.