Girl
When Electronic Dance Music was blowing up around the world and DJ's where becoming superstars, director Kandeyce Jorden began this film to profile the top women behind the decks. She discovered and interviewed DJ Irene, Colette, DJ Rap and many others, but when she met the legendary DJ Sandra Collins, her interest became an obsession. Documenting Collins rise to superstar DJ status led Jorden around the world and down a rabbit hole. Fifteen years in the making, GIRL is about music, love, and what you find when you get really lost.