Lena Lorenz - Vertauscht
Midwife Lena Lorenz rejoices with Annika and Raffael Vollmer over their newborn son, Juri. The family seems blissfully happy until Lena uncovers an anomaly with Juri's blood type, which raises the unsettling possibility that Raffael might not be the biological father. When Lena broaches the subject with Annika, she is met with anger and denial, and her search for the truth could risk shattering this idyllic family dynamic.