Something Is Happening
Writer Dolores travels through the Provence to write a queer-friendly travel guide. She meets Irma, who is going through an existential crisis. After losing both her husband and her job, Irma is on the verge of collapse. She joins the strong and confident Dolores on a transformative journey through the sun-drenched Camargue, where the two meet unique people and their stories.