The Microchip
John, a casino waiter, is having a bad day. He has fallen innocently into a major crime, is targeted by the Thai mafia, and must evade a trained fighter and deadly assassin (Simon Kook). In possession of a microchip with dangerous pedigree, Jack and his friends must try to stay alive and get the microchip to the proper authorities. When the assassin turns out to be a cop as well as a gangster, serious complications arise. Starring Simon Kook (stunt double of Tony Jaa/Ong Bak) and Teradanai Suvarnhom (Goal Club, Ahingsa) THAI FIGHTER is an action packed story of survival when all sides are hostile.