This Night
Ossorio, a man in his fifties, makes his way through crowds of defeated soldiers and refugees as night falls on Santa Maria train station. He has returned to the besieged city to meet old comrades and find the woman he loves. But everything here has changed. An armed military faction is spreading chaos, poised to take power in a coup d’état. And in this darkest hour, it’s everyone for themselves.