Versicherungsvertreter - Die erstaunliche Karriere des Mehmet Göker
The rise and fall of the dazzling entrepreneur Mehmet Göker, who operated an insurance empire with megalomaniac pomp, grotesque rituals and questionable business practices. From small-time insurance broker to head of the second largest private health insurance company: Mehmet Göker lives life in the fast lane. He runs his company, MEG, like an emperor and his employees are nurtured as disciples.