You see a bike: looking beyond the MV Agusta Legend
An unconventional and captivating account of the past, present and future of one of the world’s most iconic motorcycle brands. Beyond the unquestionable reality of the object, each and everyone of us sees, in that very bike, something different. The characters in the film share their own intimate view, offering a new, unexpected perspective on MV Agusta and on motorcycling.