Zilin Sesi
Tarkan is a physics teacher in his 30s. He moves to Istanbul with his brother whose dream is to be a footballer, but plans don't go as planned. Being rejected from all the schools, he builds up all his power to apply for one more time. They will accept him, and he will make himself a well-known teacher!