Böse Mädchen
Böse Mädchen is a German comedy show by Sony Pictures – and FernsehproduktionsGmbH in corporation with the Biller& Vass TV ProduktionGbR for RTL which was broadcast for the first time on 12 October 2007 on German television. The context of the show is that unsuspecting and often male passers are put in comical situations by three female decoys: Annett Fleischer, Isabell Polak and Manuela Wisbeck. Female stereotypes and corresponding reactions by men are put in the foreground during the show.