Dusty & Mop
Mop feels magically attracted to buttons and simply has to push them in doing so this time, he causes the coffee machine to blubber: a fantastic device! And just what would we get if we were to pour in the sachets full of green powder?
There's a clatter and rattle, a mumbling and rumbling in the cellar, when Mop and Dusty first discover the potato box and then the old oven pipe. Be careful, you old garden gnome, keep your head down!