Gag Attack XXL
Bishal and Leni will get you in a good mood today by proving that bad grades, bad table manners and bad athletic performance can actually be really funny.
Today, Amalia and Timur present you funny new clips, including strange knights at a bus stop, crazy new tips for better sleep from Sleeping Beauty and all the things you shouldn't do when you're late to school.