Jasper the Penguin
Jasper keeps on bumping his head in the dark so Emma gives him a torch “but it only works in the dark”. Jasper goes in search of a dark place, but he accidentally drops his torch down a drain. So issues an exiting chase through this new found underworld. Jasper eventually fishes his torch out of the sea in the harbour with a shopping net.