Jimmy's Food Factory
Jimmy uncovers the tricks and techniques that food producers use to ensure we can enjoy favourite foods whenever we want. In the barn, Jimmy makes a first attempt at turning some of his own farmed pork into square sandwich ham. He also tries to copy the trick that banana suppliers use to artificially ripen green imported bananas so they are ready for the supermarket.