K11 – Die neuen Fälle
"K11 - The New Cases" delivers gripping and emotional crime stories in a documentary with an authentic and up-close feel. The motives behind violent crimes are often complex, and the perpetrators cunning. Nevertheless, the investigators take up the fight against crime every day.